Klachtenprocedure
Wij vinden het erg vevelend als u een klacht heeft over een product of onze dienstverlening. Graag horen wij uw klacht en wij zullen ons best doen deze zo goed mogelijk op te lossen. U kunt uw klacht kenbaar maken via e-mail, post of telefonisch. We zullen de klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen.
Onze gegevens
E-mail: [email protected]
U kunt ons ook bellen of gebruik maken van ons contactformulier.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 3 werkdagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Onafhankelijke geschillencommissies
Komen wij er samen niet uit dan kunt u uw klacht ook indienen bij een geschillencommissie, hiervoor zijn de volgende mogelijkheden:
- Geschillencommissie Thuiswinkel: U kunt de klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.
- Europese Geschillencommissie: U kunt uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.