0

De beloften van Kenners: levertijden & bezorging

Je hebt eindelijk de knoop doorgehakt en je bestelling afgerekend! Nu wil je natuurlijk liever gister nog je spulletjes ontvangen. Dat snappen we, en daar om doen we ons best om zoveel mogelijk artikelen uit voorraad te kunnen leveren, zodat jouw bestelling meestal de volgende dag al wordt geleverd. Op iedere productpagina vindt je daarom vlak boven de winkelwagen knop betrouwbare real-time voorraadinformatie of de levertijd wanneer het niet in ons eigen magazijn op voorraad ligt. 

COVID 19 mededeling

We verzenden uw pakketje als normaal. Het kan mogelijk wel iets langer duren voor het geleverd wordt vanwege de omstandigheden, dus houd hier rekening mee of neem contact met ons op. De bezorgers tekenen bij aflevering voor je, met jouw toestemming. Houdt er rekening mee dat veel afhaallokaties zijn gesloten.

Inhoudsopgave 

Gebruik de links hieronder om direct naar het topic te gaan.

Gratis bezorging vanaf €49!

In Nederland, België en Duitsland verzenden wij vanaf €49 helemaal gratis.
Voor kleinere orders vragen wij een bijdrage van slechts €4,95 in de verzendkosten.

Retourneren, ruilen en garanties zijn gratis wanneer wordt voldaan onze voorwaarden.

Wij hanteren één verzendtarief voor alle zendingen.
Brievenbuspakketjes verzenden wij altijd met een track & trace, tenzij anders is overeengekomen.
Normaliter wordt een zending minimaal één maal aangeboden. Afhankelijk van de transporteur zal een nieuwe bezorgpoging plaatsvinden of wordt het pakket naar een afhaalpunt gebracht.  

Tot 22.00 uur 's avonds bestellen!

Wanneer alle producten op voorraad zijn* en je bestelling vóór 22.00 uur 's avonds is afgerekend, dan wordt het dezelfde dag nog verzonden. In Nederland heb je het vrijwel altijd de volgende dag al in huis (behalve op zon- en feestdagen).

Een voorradig product herken je aan een melding als deze, vlak boven de winkelwagenknop:
 Kenners - alle producten op voorraad!  

De volgende dag al in huis!

In Nederland worden bestellingen meestal de volgende dag (m.u.v. zon- en feestdagen) al geleverd.
In België en (westelijk) Duitsland wordt meestal binnen 2 dagen geleverd (m.u.v. zon- en feestdagen).
In oostelijk Duitsland wordt meestal binnen 3 dagen geleverd (m.u.v. zon- en feestdagen).

Is het belangrijk dat je bestelling op tijd geleverd wordt? Neem dan vooraf even contact met ons op.
Dan kunnen wij het risico vooraf inschatten en maatregelen nemen voor de grootste kans op slagen. 

Levering op maandag t/m zaterdag!

Bestellingen in onze web shops worden 6 dagen per week verzonden, van zondag t/m vrijdag (m.u.v. feestdagen).
Bestellingen in het weekend worden zondagavond verzonden.

We zijn ook in het weekend (beperkt) bereikbaar. Bekijk onze contact & openingstijden. 

Volg je zending met track & trace!

Iedere bestelling bij Kenners wordt verzonden met een track & trace link waarmee je de bezorging en het aflevermoment kunt volgen. Je ontvangt de track & tracke (link) per e-mail van de vervoerder zodra deze het pakketje heeft opgehaald bij ons magazijn.

De link wordt meestal pas actief nadat het pakketje is verwerkt in het eerste depot van de vervoerder (meestal 's nachts). De volgende ochtend zou de track & trace link een actieve status weer moeten geven. Wanneer dit niet het geval is kun je het beste even contact met ons opnemen. 

Geen orderbevestiging ontvangen?

Je hebt je spullen besteld en afgerekend, het geld is al afgeschreven, maar je hebt nog geen bevestiging van je bestelling van ons ontvangen? Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Wij versturen onze bevestigingen automatisch. In dit artikel leggen we uit wat er mis kan zijn gegaan en hoe jij of wij dit zo snel mogelijk op kunnen lossen.

Afleverpoging gemist?

Heeft u de levering van de vervoerder gemist? Geen paniek! Open de track & trace link die je van ons hebt ontvangen en bekjik rustig de status.De meeste transporteurs bieden mogelijkheden om een nieuwe afleverinstructie te geven of het pakketje op een afhaalpunt in de buurt af te leveren. Sommige transporteurs leveren doen slechts één afleverpoging en sturen het pakketje daar direct naar een afhaalpunt.

Neem eerst contact op klantenservice van de vervoerder voor de meest accurate informatie en actuele mogelijkheden. De contactmogelijkheden van de vervoerder vind je op de track & trace pagina. Houdt de  track & trace code bij de hand wanneer je de vervoerder belt of een e-mail stuurt.

Levertijden België en Duitsland

In België en (westelijk) Duitsland dien je rekening te houden met een vervoertijd van 2 dagen (m.u.v. zon- en feestdagen). In het oostelijke deel van Duitsland kan de levertijd oplopen tot 3-4 dagen (m.u.v. zon- en feestdagen), afhankelijk van de afstand en transporteur(s). Je ontvangt altijd een track & trace link waarmee je de levering kunt volgen. 

Levertijd en verzendkosten Europa (overig)

Wij versturen naar een groeiend aantal landen binnen Europa. Voor zendingen buiten Nederland, België en Duitsland brengen wij verzendkosten in rekening ongeacht de orderwaarde (tenzij anders overeengekomen). De verzendkosten worden automatisch bepaald tijdens het afrekenproces wanneer je je het afleveradres (en land) invult.

Verzendkosten naar andere landen opvragen in je winkelwagentje
Klik op de knop "WIJZIG" (bij verzendkosten) en het land te selecteren. Klik daarna op de knop "Herbereken tarieven" of "Selecteer verzendmethode" om de verzendkosten weer te geven.

Download ons overzicht Verzendkosten Europa (PDF)

Download our overview Shipping Costs Europe (PDF)

Staat je land er nog niet tussen? Neem dan even contact met ons op.
* De levertijd varieert afhankelijk van vervoerder en eindbestemming.
** Alleen op verzoek: voor levering op eilanden geldt een toeslag. 

Onjuist afleveradres opgegeven?

Voor levering in Nederland controleren wij automatisch of het opgegeven afleveradres correct is ingevuld (op postcode en huisnummer). Voor alle andere landen (inclusief België en Duitsland) ben je zelf verantwoordelijk voor juistheid van de gegevens. Wanneer een zending mislukt vanwege een incorrect ingevuld afleveradres zullen wij opnieuw verzendkosten berekenen voor de nieuwe zending. 

Deellevering op verzoek

Orders vanaf €98 kunnen op verzoek in maximaal twee deelleveringen worden verzonden.
Kleinere orders naar Nederland, België en Duitsland splitsen we alleen op verzoek en tegen een bijdrage van €4,95 in de verzendkosten. Overige landen komen niet in aanmerking voor deellevering.

Het kan voorkomen dat we je verzoek tot deellevering niet op tijd in behandeling kunnen nemen, met name in de avonduren, weekenden en tijden van drukte. Houdt hier rekening mee tijdens het bestellen en afrekenen van meerdere producten met verschillende levertijden. Je kunt altijd even vooraf contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken. We zijn altijd bereid om te helpen. 

Bestelling afhalen?

Afhalen is mogelijk bij ons centrale magazijn in Nieuwveen. Hieronder vind je het adres en de spelregels.

  • Neem vóór 17.00 uur contact met ons op om een afhaalopdracht te plannen (op zondag vóór 15.00 uur).
    dan zorgen wij ervoor dat je het dezelfde dag (minimaal één uur later) nog kunt afhalen.
  • Geen betalingsmogelijkheden: de bestelling moet vooruit betaald worden.
  • Voor orders kleiner dan €49 wordt €4,95 afhaalkosten in rekening gebracht.

    Afhaaladres
    Web Shop Service Nederland (WSSN) bv
    Schoterhoek 2
    2441 LD Nieuwveen
    Route bekijken

    Afhaaltijden
    Maandag t/m vrijdag: 10.00 - 20.00 uur.
    Zondag: 17.00 - 18.00 uur
 

 

Nooit meer iets missen?

Ontvang gratis een handige sous-vide tabel met alle tijden en temperaturen!

Wekelijkse aanbiedingen, recepten, tips en nieuwtjes + onze handige sous-vide tabel met tijden en temperaturen zodat je nooit meer zelf hoeft te zoeken!
We sturen niet teveel e-mails, beloofd. En ze zijn altijd relevant en interesant. Afmelden kan op ieder moment met één klik.